A Lány

Horror / Novellák (1371 katt) daneeka
  2010.11.06.

Úgy tartják, az ember életét a döntései határozzák meg. Nem gondoltam, hogy egyszer elkövetem életem legnagyobb hibáját.

Gonosz voltam, gyilkos, mindenki csak farkas néven ismert. A Magyar Maffia fejeként mindent elkövettem, ami csak módomban állt, amit megtehettem.

Gaztetteimnek nem volt határa, vagyis ezt gondoltam, míg egy nap meg nem ismertem egy lányt. Tetőtől talpig feketébe öltözött, a haja és még a rúzsa is fekete volt, de volt egy piros köpenye és kapucnija, azt hordta magán.

2010. június. 03-át írtunk. A bandával úgy gondoltuk, hogy ideje lenne rendet tenni a városban, Szentes városban. A helyi Húsfeldolgozó üzemben nem voltak hajlandóak védelmi pénzt fizetni. Így hát rendet raktunk az ügyvezetők között. Kicsit jobban odatettük magunkat a kelleténél, így az öreg meghalt. Ami még rosszabb, hogy egy vénasszony volt.

Akkor én még nem tudtam, hogy az a lány, már úton volt. Elrejtettem a hullát, külső húsdarálóba, majd az egyik csicskásom be is kapcsolta, és darabokká tépte az öregasszonyt.

Megmondtam Lindának, a legjobb emberemnek, hogy vegye át a businesst, és öltözzön az öregnek. Ő volt a legjobb, ha valaki más alakját kellett felvennie.

Senki nem tudott különbséget tenni köztük, leszámítva azt a lányt. Nem sokkal, hogy távoztunk, jött egy hívás, hogy Lindát elintézték, és hogy értem jönnek.

Úgy gondoltam, hogy semmi akadály, jöjjön, esélytelen. A farkas megállíthatatlan. Később jött még egy hívás, hogy az egész Maffiát likvidálták, ekkor már kezdtem megijedni, mégis ki okozhat ekkora veszteséget a Családnak?

Elindultam a megmaradt embereimmel, hogy elintézzem ezeket a tetveket, akik keresztbetesznek nekem. Fülest kaptam, hogy a Könyvtárban tartózkodnak. Berontottunk a könyvtárba és lelőttünk mindenkit.

De akkor az a lány kirontott a hátsó szobából, és lekaszabolta az első emberemet, majd visszament. Nem tudtam se köpni, se nyelni abban a pillanatban. Ráküldtem a maradék két emberemet, de ők már nem tértek vissza a szobából.

Berontottam, de mire feleszméltem, egy kard állt a gyomromban. Mégis mi ez itt? Kérdeztem, mire egy mély női hang: A Vadász!

- Ki vagy te? - kérdeztem.
- Piroska - mondta a lány, aztán minden elsötétült.

Mikor felébredtem, nem éreztem a lábaimat, már nem voltak. Szellemmé váltam.

- A vadász, mégis miféle kard tehet ilyet? - mondtam magamnak.

Ekkor a lány válaszolt:

- Ősi fekete mágia, az utolsó démonkirály kardja, mindenkit, akit leszelek vele, szellemmé válik, és a kard rabszolgája lesz az örökkévalóságig. Megölted az egyetlen élő rokonomat, ezért örökre a szolgám leszel.

Előző oldal daneeka
Vélemények a műről (eddig 2 db)