Hétfő

Neoprimitív / Írások (1128 katt) lylly
  2015.03.01.

Bizony-bizony. Holnap szeles idő lesz. Mindenhol ezt olvasni. Látom is, az ég alja vörös…

Utálom ezt a napot. Minden hét ezzel a nappal kezdődik. A hétfő egy borzalom. Ez a nap azt jelenti, hogy elkezdődött a hét, és vége a pihenésnek, ami amúgy eddig se volt, de mindegy. Azért a hangulatot megadja…

Reggel mindenki a munkába siet, ergo dugó van. És nem csak az utakon, a járdákon is. Utálom! Pfuj! Aztán napközben kiderül, hogy elfelejtetted, hogy mit is kellett mára megcsinálnod. Ebből botrány következik, majd magyarázatot követelnek. Te gyorsan kitalálsz valami hülyeséget, és ezzel lezárod az ügyet. Aztán megy tovább az élet. A főnök elküld vagy tíz helyre, és még keresned kell egy olyan időszakot is, ahol elviheted a gyereket az orvoshoz.

Sajnos a hétfő nem éppen egy szerencse-nap. Este rohansz haza, elkészíted a vacsorát, segítesz a gyereknek házi feladatot csinálni, ésatöbbi-ésatöbbi. Úgy érzed, mintha vagy három nap egybe lett volna tolva. Olyasmi lehet az oka annak, hogy mindjárt összeesel, hogy a hétvége után újra hozzá kell szoknod a (még nagyobb) rohanáshoz…

Na, igen, ez velem is így van. Talán az segít csak, hogy túléljem ezt a napot, hogy tudom, holnap kedd!

Előző oldal lylly