Trópusi Vihar / Tropic Thunder

Külvilág / Mozijegy (1628 katt) Jimmy Cartwright
  2014.03.08.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2012/11 számában.

akció, kaland, vígjáték, 2008
(16 év felett)

Bár ez nem egy újdonsült film, én mégis idén találkoztam vele először, s minden percét nagyon élveztem. Számomra remek szórakozást nyújtott. A Robert Downey Jr., Jack Black, Ben Stiller, Nick Nolte és Tom Cruise fémjelezte akció-vígjáték egy filmes csapatról szól, akik valódi bajba kerülnek egy háborús film forgatása során.

A mozi egyik különlegessége, hogy Robert Downey Jr. egy négerré átalakult színészt alakít, ami több érdekes helyzetet teremt. Ben Stiller egy tipikus akciómozi-hőst játszik, akit igen sok kritikával illetnek, s aki igencsak szeretne ebből a beskatulyázásból kitörni. Jack Black is hozza a formáját: egy idegbeteg drogfüggő színész szerepe jutott neki. A másik érdekesség – amire én kb. a film felénél döbbentem rá –, hogy Tom Cruise karaktere egy elhízott, kopaszodó, szabadszájú producer. Ám mindezek ellenére, vagy talán éppen ezek miatt, a filmnek nagyon komoly mondanivalója is van, így a szórakoztatás mellett bizony el is gondolkodtat.

Előző oldal Jimmy Cartwright
Vélemények a műről (eddig 1 db)