Ötéves jegyesség / The Five Year Engagement

Külvilág / Mozijegy (1615 katt) Jimmy Cartwright
  2014.01.11.

amerikai romantikus vígjáték, (2012)

Tom (Jason Segel) és Violet (Emily Blunt) egy jelmezes szilveszteri partin találkozik, ahol Tom Szupernyúlnak, Violet Diana hercegnőnek öltözött be. Egy év múlva Tom megkéri Violet kezét, s már az esküvőt tervezik, amikor Violet értesítést kap a michigani egyetemről, hogy felvették pszichológiai tanársegédnek. Bár Violet jobban szeretett volna helyben elhelyezkedni, Tom beleegyezik, hogy amíg a szerződés szól, Michiganbe költöznek. Ám a város valahogy nem nyeri el Tom tetszését, az esküvőszervezés is csúszik, mi több, a két év lejártával meghosszabbítják Violet szerződését az általa végzett kísérletek sikere alapján... Mindezek következtében kapcsolatuk elhidegül, külön is válnak, ám, mivel mégiscsak romantikus filmről van szó, végül újra egymásra találnak, s egy rendhagyó esküvő keretében egybekelnek.

A vélemények ezen filmmel kapcsolatban sem egybehangzók, de hát ízlések és pofonok. Én kellemesen szórakoztam a megtekintése alatt, ám való igaz, időnként leül kicsit a történet. Nem mellesleg párosan érdemes megtekinteni.

Előző oldal Jimmy Cartwright