Egy átlagos nap

Külvilág / Közélet (1453 katt) Norton
  2012.03.07.

Hosszú ideig verte, kínozta, vascsővel ütötte és egy seprűvel többször megerőszakolta élettársát egy férfi. (Más nem volt kéznél?)

Negyvenöt tyúkot lopott el. (Hogy tudta őket megfogni?)

Ismeretlen eredetű vért találtak a debreceni darabolós gyilkos kocsijában. Csupán a főbérlője meggyilkolását ismerte el, de a vád szerint a szomszédasszonyt is megfojtotta, majd feldarabolta és a darabokat a kukába dobta. A gyilkos azzal vádolta a rendőröket, hogy megtiltották neki, hogy az édesanyját lássa, ha nem vall. (Tiszta diktatúra.)

Gázpisztollyal lövöldözött, miután bedrogozott T. György, az éjszakai élet ismert alakja. Állítása szerint megverték. (Így érthető a felindultsága.)

Egy lopott autó segítségével letépték a védőrácsot, így raboltak ki egy ékszerboltot Békéscsabán. A kár jelentős. (Maholnap már tankkal fognak rabolni.)

Holnap dönt a bíróság Damu Roland ügyében. Nemi erőszakkal vádolják. Ártatlanságát pornószínészek segítségével próbálják bizonyítani. (Végül is ez a szakmájuk, vagy mi.)

Meghalt egy ember, amikor kigyulladt egy családi ház Pomázon. Rajta kívül hárman sérültek, köztük egy tűzoltó.

Meghalt annak az autónak a sofőrje, aki egy menetrendszerű autóbusszal ütközött Zalaegerszegen.

Halálra gázoltak egy asszonyt Prügyön.

Mindössze másfél percet töltött szabadlábon az a férfi, aki adócsalás miatt került börtönbe. Alig jött ki, máris visszavitték, mivel Szlovákiában is nyomoznak ellene. Cirka ötmilliárdot csalt. Ügyvédje sajnálja szegényt, mert etikátlan ez a lelki terror a rendőrök részéről. (Igaza is van. Nem szabad terrorizálni a vádlottakat.)

Csalók vertek át hiszékeny embereket. Reklámot ígértek cégvezetőknek, beszedték a pénzt, de nem csináltak semmit. Kommandósok kapták el őket, s a luxusautóikat is lefoglalták. Valószínűleg sokkal több a károsult, mint amiről tudnak. A rendőrség arra kéri az áldozatokat, hogy tegyék meg a feljelentést! (A pénzüket már úgysem kapják vissza.)

Meztelenül fürdött egy gyermelyi férfi egy kútban. Az őt igazoltató rendőrt megkínálta vízzel, majd bevallotta, hogy drogozott. A falubeliek megdöbbentek. Elmebetegnek tartják az illetőt. Bódult állapotban történő vezetés és közszeméremsértés miatt indítottak ellene eljárást. (Még jó, hogy meztelenül fürdött! Majd ruhában fog, mint a középkorban?)

Ellopták Antonio Banderas pénztárcáját Ferihegyen. Autogramot adott, amikor kizsebelték. (Isten hozta Magyarországon!)

Káros lehet az elektromos cigi. (Csakúgy, mint a hagyományos.)

Hatvannyolc millió forintra bírságolt bankokat a pénzügyi felügyelet, ugyanis szándékosan nehezítették meg a végtörlesztést. (Kivéve, amelyik véletlenül.)

Még nagyobb adóhiányt állapítottak meg Gáspár Győzőnél. (Pedig ő kérte az új szakértőt, de fordítva sült el a dolog.)

A ferihegyi szabályokat még a hülye magyar szabályoknál is hülyébbnek tartják a külföldi légitársaságok. (És milyen igazuk van!)

Nincs pénz Budapestnek.
Nincs pénz vidéknek.


Röviden összegezve:

Verte, kínozta, megerőszakolta, lopott, feldarabolta, megfojtotta, letagadta, megzsarolta, lövöldözött, megvádolta, lopott, rabolt, megerőszakolta (?), meghalt, meghalt, meghalt, kigyulladt, karambolozott, sikkasztott, pénzt csalt, meztelenül fürdött, bedrogozott, kizsebelte, bírságolt, közkegyelmet adott, adóhiányt állapított meg, hülyék a magyar szabályok, szarban a haza.

Híreinket hallották!

2012-03-06

Előző oldal Norton
Vélemények a műről (eddig 3 db)